Surprise !


Even een extra verhaaltje :)


Al 4 maanden heb ik het voor familie en vrienden geheim weten te houden dat ik 4 dagen naar Nederland zou komen. Met een enkele in uitzondering om verrassingen te kunnen bedenken en uit te voeren. 


Donderdag nacht ben ik na een veel te lange reis van 14 uur thuis aangekomen. De bussen naar Dublin airport moeten geboekt worden. Ik was hier te laat mee waardoor de opties minimaal waren en ik 5 uur op het vliegveld heb moeten wachten. Maar alles voor een uurtje vliegen om thuis iedereen te kunnen verrassen. Na dat ik een nacht thuis heb doorgebracht heb ik ‘s ochtends Anna en Bram kunnen verrassen en EINDELIJK weer hagelslag gegeten. Onderweg naar de volgende verrassing nog even een tussenstop gemaakt bij een vriendin en vervolgens door gegaan naar mama’s werk. In haar pauze ben ik op het werk binnengevallen en stond ik opeens voor haar neus. De volgende op de planning waren opa en oma. Opa bleef maar zeggen hoe geweldig hij het vond dat ik er weer even was en oma heeft toch een traantje moeten wegpinken. De reacties van iedereen waren zo leuk om te zien!


Als ik dan toch in Nederland ben, kan de tattooshop niet ontbreken en met een hapje eten heb ik eindelijk weer bitterballen, carpaccio en verse munt thee kunnen hebben. De eerste dag nog gezellig afgesloten met een drankje met vrienden waarbij we nog wel steeds plekken moesten opzoeken waardoor Floor er nog niet achterkwam dat in thuis was.


Voor dag 2 heb ik uiteraard ook een hele planning gemaakt. Gezien ik zo veel wou doen en zo veel mensen wou zien in een korte tijd, heb ik iedereen tegelijk uitgenodigd om in Groningen gezellig wat te lunchen. Zo gezellig om met iedereen even bij te kletsen, alsof ik niet ben weg geweest. Even bij volleybal kijken kon natuurlijk ook niet ontbreken, dus nog een ritje naar Emmen om voor de wedstrijd het team te verrassen met mijn support aan de zijkant. Na de wedstrijd zou ik dan eindelijk ook Floor verrassen en hoefde niks meer in het geheim. Ik zou haar verrassen op haar feestje en in eerste instantie had ze helemaal niet door dat ik er ook was. Na dat ze net even beter rond keek zag ze me staan en voelde dit ook weer alsof ik niet weg was geweest. Even een biertje mee gedronken en weer verder gegaan om nog meer vrienden te zien. Na een super gezellige avond ook hier weer afscheid genomen voor de komende 5 maanden. 


Op zondag nog even langs het oude werk gegaan om een kopje koffie te drinken en de rest van de dag vrij gehouden om ook nog ergens gezellig wat met familie te kunnen doen. Heerlijk gegeten met zijn allen met Nederlandse en Ierse hapjes. 


Maandag nog even weer terug de stad in gegaan voor een lunch, met nog een snel en spontaan bezoekje aan andere vrienden. Na drie heerlijke, drukke en gezellige dagen was het daarna toch weer tijd op richting Schiphol te gaan waar ik weer werd uitgezwaaid voor de volgende helft in Ierland.


Reacties

Reacties

Nelly

Gezien je verhaal ben je dus weer veilig geland in je tijdelijke thuisomgeving. Het was inderdaad een compleet fijne verrassing je zo onverwacht even bij ons te hebben. Even wennen denk ik om weer met je dagelijkse routine bezig te zijn, maar ik denk dat de kids dáár je ook wel hebben gemist. Ze zullen je er daardoor des te meer om waarderen!! Tot je volgende verhaal Lot.

Wilbert

Prachtig filmpje Lot.
Heerlijk dat je er even was!
Good Luck en have fun!
X pap

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!